Put do povećanja pectoralisa

PRSA JUNAČKA

Put do povećanja pectoralisa

Pitate se kako do jačih i većih prsa, a mi pitamo: radite li sve kako treba?

opširnije
Popravite svoj trkački rezultat

DO BOLJITKA U ČETIRI KORAKA

Popravite svoj trkački rezultat

Samom odlukom da počnete trčati i njezinim provođenjem već ste napravili lavovski dio posla, a odigrate li i sljedećih nekoliko poteza jednako mudro, osjetit ćete poboljšanje koje krijepi i tijelo i um

opširnije
Mršavljenje hodanjem, istina ili mit?

WALK THE LINE

Mršavljenje hodanjem, istina ili mit?

Mnogi stručnjaci smatraju kako je hodanje prilično slaba vježba za skidanje viška kilograma. Ipak, ispada da svakodnevnim hodanjem možete do ljeta skinuti blagdanski šlauf, a uz pravilan ritam i nabiti koji dodatni mišić…

opširnije
Spoj veslanja i izdržaja za jača leđa i trup Video

THE RENEGADE ROWS

Spoj veslanja i izdržaja za jača leđa i trup

Jednoručno veslanje bučicama ili girjama u izdržajnom položaju služi jačanju leđnjaka uz naglašeno sudjelovanje trupa u njegovoj stabilizacijskoj ulozi

opširnije
Vertikalni sklekovi za jačanje ramena Video

BODYWEIGHT

Vertikalni sklekovi za jačanje ramena

Trener Mike Fitch (Global Bodyweight Training) objašnjava principe još jedne uspješnice iz serije vježbi snage bez utega

opširnije
Najbolje Android aplikacije za trening i fitness

ANDROID TRENING

Najbolje Android aplikacije za trening i fitness

Imate li smartphone, gotovo da vam i ne treba osobni trener. More aplikacija će umjesto vas računati koliko, kako i dokle vam valja vježbati za željeni učinak. Reći će vam koliki ste put prešli u koliko koraka, izračunat će i koliko ste kalorija natrpali u sebe u fast food restoranu i čak vam reći koliko još morate pretrčati da biste kompenzirali one dvije pive od sinoć…

opširnije
Kako pobijediti strah i zavoljeti ‘bugarsku’ vreću? Video

MADE IN BULGARIA

Kako pobijediti strah i zavoljeti ‘bugarsku’ vreću?

Sigurno mislite da je za vrhunski trening potrebna i vrhunska oprema? Eeeek. Krivo. Jedan od najboljih izuma za vježbanje trupa, ruku i ramena je obična ‘bugarska vreća.’ Tako se zove jer ju je izmislio Bugarin Ivan Ivanov (ne znamo je li u srodstvu s poznatijim Trifunom…)

opširnije
Jačanje trupa u ptičarskoj pozi Video

ZA REKONVALESCENCIJU I PREVENCIJU

Jačanje trupa u ptičarskoj pozi

Vježba minimalnih tehničkih zahtjeva - za stabilnost i fleksibilnost trupa, za oporavak i prevenciju, za neiskusne i iskusne sportaše, za staro i mlado... Navali, narode!

opširnije
Izolacijska vježba za snažnu podlakticu Video

PREGIBANJE ZAPEŠĆA

Izolacijska vježba za snažnu podlakticu

Koncentracijski pregib zapešća za jačanje podlaktice izvodi se na ravnoj klupi, pomoću ravne šipke ili bučica

opširnije
Trening u vrijeme mišje groznice

MIŠEVI KOLO VODE

Trening u vrijeme mišje groznice

Nadamo se da zbog vijesti o mini epidemiji mišje groznice niste odustali od izlaska u prirodu ovog vikenda? Čekirali smo, državna Služba za epidemiologiju zaraznih bolesti nudi objašnjenje i savjete. Ukratko, pazite se i nemate frke!

opširnije
Koje mišićne skupine trenirati odjednom

DOBITNA KOMBINACIJA

Koje mišićne skupine trenirati odjednom

Naravno da nije pametno šarati po svim spravama u teretani, raditi od svega pomalo, a zapravo ništa. Isto tako nije svejedno koje ćeš skupine mišića uvrstiti u svoj dnevni program. Razjasnimo osnove

opširnije
Najvažnije vježbe snage

SEDAM VELIČANSTVENIH

Najvažnije vježbe snage

Svatko tko u sklopu svoga treninga redovito izvodi ovih sedam vježbi osuđen je na napredak. Diskutabilno bi i površno bilo izdvojiti samo jednu od njih kao najbolju, zato ih iznosimo bez rangiranja

opširnije
Najčešće pogreške pri oblikovanju prsa

PEKTORALNI PROBLEMI

Najčešće pogreške pri oblikovanju prsa

Prsa su naizgled jednostavna: mnogo vježbe na benchu plus malo pec-decka, i to je sve što je potrebno za njihov razvoj? Ne baš. Nabrajamo i analiziramo najčešće pogreške prilikom treniranja, njihove posljedice te rješenja

opširnije
Pet savjeta za povratak u formu

RUJANSKA REFORMACIJA

Pet savjeta za povratak u formu

Nakon ljetnog opuštanja, valjalo bi se vratiti zdravim navikama. Ekipa iz fitnes-centra Reforma odlučila nam je olakšati posao svojim stručnim vodstvom i infrastrukturom. Savjeti su sljedeći:

opširnije
Kontranapad na donji dio prsa Video

POTISAK NA OBRNUTO KOSOJ KLUPI

Kontranapad na donji dio prsa

Za uzvraćanje udarca gornjem dijelu prsa imamo ubojitu kontru: ovako se radi obrnuto nakošeni potisak, efikasna vježba za razvoj donjeg dijela pektoralnog mišića

opširnije
Oblikovanje ramena kod kuće Video

LATERALNO DIZANJE BUČICA

Oblikovanje ramena kod kuće

Zaokruživanje ramena mačji je kašalj onima koji posjeduju par bučica i upoznati su s tehnikom lateralnoga dizanja

opširnije
Jeftine i hranjive domaće proteinske pločice Video

'URADI SAM'

Jeftine i hranjive domaće proteinske pločice

Izrada hranjiva proteinskog dodatka prehrani bez kuhanja i pečenja traje 10-ak minuta, a rezultat su 13 pločica koje sadrže otprilike 35 grama proteina i 21 gram ugljikohidrata

opširnije
Mezomorfi, ektomorfi, endomorfi

STANLIO VS. OLIO I IZMEĐU

Mezomorfi, ektomorfi, endomorfi

Što je to - čudovišta iz 'Gospodara Prstenova' možda? Ne, već osnovni tipovi ljudske građe u klasifikaciji američkog psihologa Williama Sheldona

opširnije
Vježbati trbušnjake svakodnevno ili jednom tjedno? Video

PLOČICE SPRINTERA I MARATONACA

Vježbati trbušnjake svakodnevno ili jednom tjedno?

Svakodnevno pumpanje trbušnjaka umjerenim intenzitetom nije pogrešno, baš kao što nije pogrešno ni ono intenzivnije, ali rjeđe. Stvar je vaših ciljeva: želite li masivne i duboko izbrazdane ili sitnije, duguljaste pločice

opširnije
Podizanje tereta spolovilima Video

POVUCI-POTEGNI PIMPEKOM

Podizanje tereta spolovilima

Događalo se da smo bili svjedoci ismijavanja ljudi koji džogiraju, dok je vani 40 stupnjeva Celzija. A što bi cinici tek rekli za rekreativce koji bildaju međunožje

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.