Varijacije na temu 'mountain climber' Video

PLANINARENJE PLUS

Varijacije na temu 'mountain climber'

Povećavanjem raspona pokreta i bočnim zamasima nogu, trener Mike Fitch pojačava vježbu mountain climber na dodatni teret mišića kukova i trupa

opširnije
Čeličenje za 800 km biciklističkog maratona Foto

PROGRAM IZ PRVE RUKE

Čeličenje za 800 km biciklističkog maratona

Tomislav Katalenić iz biciklističkoga kluba Jastrebarsko opisuje kakvim se treninzima i kojim vježbama priprema za najveći momčadski MTB izazov - Absa Cape Epic koji starta krajem ožujka

opširnije
Mountain climbers za kućnu rekreaciju Video

KOMPAKTNI KARDIO

Mountain climbers za kućnu rekreaciju

Ovim eksplozivnim intervalima izmorit ćete mišiće čitava tijela. I proliti mnogo znoja - to salo roni gorke suze

opširnije
Onkraj bikinija Jennifer Nicole Lee Foto

INSTRUKTORICA IZDAJE KNJIGU

Onkraj bikinija Jennifer Nicole Lee

Uspješna poduzetnica i instruktorica fitnesa Jennifer Nicole Lee ovih izdaje knjigu pod naslovom 'Beyond the Bikini' u kojoj očekujemo mnoštvo ilustracija

opširnije
Ekstenzija za triceps odupiranjem tjelesnoj težini Video

SKLEKOVI KOJI NISU SKLEKOVI

Ekstenzija za triceps odupiranjem tjelesnoj težini

Ova izolacijska vježba za mišić sa stražnje strane nadlaktice samo podsjeća na sklekove, a na korak ste do saznanja po kojim se to bitnim detaljima od njih razlikuje

opširnije
Trening za ramena i ruke uživo na YouTubeu Video

SCOOBYJEV IZRAVNI PRIJENOS

Trening za ramena i ruke uživo na YouTubeu

U subotu, 11., i nedjelju, 12. veljače, u 19 sati, u prijenosu uživo na YouTubeu, autor i vlasnik neprofitnoga Scooby's Fitness Workshopa pokazat će nekoliko vježbi za ramena, biceps i triceps

opširnije
Zauzeti ispravan stav

PRAVILNO DRŽANJE KRALJEŽNICE

Zauzeti ispravan stav

Koji su simptomi lošeg držanja te kako otkloniti ili barem umanjiti njegove neugodne nuspojave neprirodnog pozicioniranja kralježnice, kao što su ubrzano umaranje i grčevi u mišićima, ukliještenja i upale živaca, slaba cirkulacij i migrene

opširnije
Nezaobilazan partner na outdoor treningu! Video

TAKWAK TW700

Nezaobilazan partner na outdoor treningu!

Nema mreže? Nema problema! Tako barem tvrde geekovi iz kompanije Takwak koja je predstavila ultimativan alat za trening na otvorenom. Otporan je na vodu, u zatvorenom je kućištu, a može sve što i smartphone s GPS-om te još ponešto…

opširnije
Metabolizam u petoj brzini

10 SAVJETA

Metabolizam u petoj brzini

Obi Obadike, fitnes-ekspert i model bez grama sala viška, otkriva deset načina za lakše mršavljenje ubrzavanjem potrošnje kalorija

opširnije
Y-Press za ramena Video

3U1 POTISAK

Y-Press za ramena

Rad ruku koji pogađa prednji, srednji i stražnji deltoid, a podsjeća na Istarski ipsilon, stvorit će od vaših ramena gromade kakvima se ponosio gorostas Veli Jože

opširnije
Koje mišićne skupine trenirati odjednom

DOBITNA KOMBINACIJA

Koje mišićne skupine trenirati odjednom

Naravno da nije pametno šarati po svim spravama u teretani, raditi od svega pomalo, a zapravo ništa. Isto tako nije svejedno koje ćeš skupine mišića uvrstiti u svoj dnevni program. Razjasnimo osnove

opširnije
Najvažnije vježbe snage

SEDAM VELIČANSTVENIH

Najvažnije vježbe snage

Svatko tko u sklopu svoga treninga redovito izvodi ovih sedam vježbi osuđen je na napredak. Diskutabilno bi i površno bilo izdvojiti samo jednu od njih kao najbolju, zato ih iznosimo bez rangiranja

opširnije
Najčešće pogreške pri oblikovanju prsa

PEKTORALNI PROBLEMI

Najčešće pogreške pri oblikovanju prsa

Prsa su naizgled jednostavna: mnogo vježbe na benchu plus malo pec-decka, i to je sve što je potrebno za njihov razvoj? Ne baš. Nabrajamo i analiziramo najčešće pogreške prilikom treniranja, njihove posljedice te rješenja

opširnije
Pet savjeta za povratak u formu

RUJANSKA REFORMACIJA

Pet savjeta za povratak u formu

Nakon ljetnog opuštanja, valjalo bi se vratiti zdravim navikama. Ekipa iz fitnes-centra Reforma odlučila nam je olakšati posao svojim stručnim vodstvom i infrastrukturom. Savjeti su sljedeći:

opširnije
Kontranapad na donji dio prsa Video

POTISAK NA OBRNUTO KOSOJ KLUPI

Kontranapad na donji dio prsa

Za uzvraćanje udarca gornjem dijelu prsa imamo ubojitu kontru: ovako se radi obrnuto nakošeni potisak, efikasna vježba za razvoj donjeg dijela pektoralnog mišića

opširnije
Oblikovanje ramena kod kuće Video

LATERALNO DIZANJE BUČICA

Oblikovanje ramena kod kuće

Zaokruživanje ramena mačji je kašalj onima koji posjeduju par bučica i upoznati su s tehnikom lateralnoga dizanja

opširnije
Jeftine i hranjive domaće proteinske pločice Video

'URADI SAM'

Jeftine i hranjive domaće proteinske pločice

Izrada hranjiva proteinskog dodatka prehrani bez kuhanja i pečenja traje 10-ak minuta, a rezultat su 13 pločica koje sadrže otprilike 35 grama proteina i 21 gram ugljikohidrata

opširnije
Mezomorfi, ektomorfi, endomorfi

STANLIO VS. OLIO I IZMEĐU

Mezomorfi, ektomorfi, endomorfi

Što je to - čudovišta iz 'Gospodara Prstenova' možda? Ne, već osnovni tipovi ljudske građe u klasifikaciji američkog psihologa Williama Sheldona

opširnije
Vježbati trbušnjake svakodnevno ili jednom tjedno? Video

PLOČICE SPRINTERA I MARATONACA

Vježbati trbušnjake svakodnevno ili jednom tjedno?

Svakodnevno pumpanje trbušnjaka umjerenim intenzitetom nije pogrešno, baš kao što nije pogrešno ni ono intenzivnije, ali rjeđe. Stvar je vaših ciljeva: želite li masivne i duboko izbrazdane ili sitnije, duguljaste pločice

opširnije
Podizanje tereta spolovilima Video

POVUCI-POTEGNI PIMPEKOM

Podizanje tereta spolovilima

Događalo se da smo bili svjedoci ismijavanja ljudi koji džogiraju, dok je vani 40 stupnjeva Celzija. A što bi cinici tek rekli za rekreativce koji bildaju međunožje

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.