Varijacije na temu 'mountain climber' Video

PLANINARENJE PLUS

Varijacije na temu 'mountain climber'

Povećavanjem raspona pokreta i bočnim zamasima nogu, trener Mike Fitch pojačava vježbu mountain climber na dodatni teret mišića kukova i trupa

opširnije
Čeličenje za 800 km biciklističkog maratona Foto

PROGRAM IZ PRVE RUKE

Čeličenje za 800 km biciklističkog maratona

Tomislav Katalenić iz biciklističkoga kluba Jastrebarsko opisuje kakvim se treninzima i kojim vježbama priprema za najveći momčadski MTB izazov - Absa Cape Epic koji starta krajem ožujka

opširnije
Mountain climbers za kućnu rekreaciju Video

KOMPAKTNI KARDIO

Mountain climbers za kućnu rekreaciju

Ovim eksplozivnim intervalima izmorit ćete mišiće čitava tijela. I proliti mnogo znoja - to salo roni gorke suze

opširnije
Onkraj bikinija Jennifer Nicole Lee Foto

INSTRUKTORICA IZDAJE KNJIGU

Onkraj bikinija Jennifer Nicole Lee

Uspješna poduzetnica i instruktorica fitnesa Jennifer Nicole Lee ovih izdaje knjigu pod naslovom 'Beyond the Bikini' u kojoj očekujemo mnoštvo ilustracija

opširnije
Ekstenzija za triceps odupiranjem tjelesnoj težini Video

SKLEKOVI KOJI NISU SKLEKOVI

Ekstenzija za triceps odupiranjem tjelesnoj težini

Ova izolacijska vježba za mišić sa stražnje strane nadlaktice samo podsjeća na sklekove, a na korak ste do saznanja po kojim se to bitnim detaljima od njih razlikuje

opširnije
Trening za ramena i ruke uživo na YouTubeu Video

SCOOBYJEV IZRAVNI PRIJENOS

Trening za ramena i ruke uživo na YouTubeu

U subotu, 11., i nedjelju, 12. veljače, u 19 sati, u prijenosu uživo na YouTubeu, autor i vlasnik neprofitnoga Scooby's Fitness Workshopa pokazat će nekoliko vježbi za ramena, biceps i triceps

opširnije
Zauzeti ispravan stav

PRAVILNO DRŽANJE KRALJEŽNICE

Zauzeti ispravan stav

Koji su simptomi lošeg držanja te kako otkloniti ili barem umanjiti njegove neugodne nuspojave neprirodnog pozicioniranja kralježnice, kao što su ubrzano umaranje i grčevi u mišićima, ukliještenja i upale živaca, slaba cirkulacij i migrene

opširnije
Nezaobilazan partner na outdoor treningu! Video

TAKWAK TW700

Nezaobilazan partner na outdoor treningu!

Nema mreže? Nema problema! Tako barem tvrde geekovi iz kompanije Takwak koja je predstavila ultimativan alat za trening na otvorenom. Otporan je na vodu, u zatvorenom je kućištu, a može sve što i smartphone s GPS-om te još ponešto…

opširnije
Metabolizam u petoj brzini

10 SAVJETA

Metabolizam u petoj brzini

Obi Obadike, fitnes-ekspert i model bez grama sala viška, otkriva deset načina za lakše mršavljenje ubrzavanjem potrošnje kalorija

opširnije
Y-Press za ramena Video

3U1 POTISAK

Y-Press za ramena

Rad ruku koji pogađa prednji, srednji i stražnji deltoid, a podsjeća na Istarski ipsilon, stvorit će od vaših ramena gromade kakvima se ponosio gorostas Veli Jože

opširnije
Koje mišićne skupine trenirati odjednom

DOBITNA KOMBINACIJA

Koje mišićne skupine trenirati odjednom

Naravno da nije pametno šarati po svim spravama u teretani, raditi od svega pomalo, a zapravo ništa. Isto tako nije svejedno koje ćeš skupine mišića uvrstiti u svoj dnevni program. Razjasnimo osnove

opširnije
Spoj veslanja i izdržaja za jača leđa i trup Video

THE RENEGADE ROWS

Spoj veslanja i izdržaja za jača leđa i trup

Jednoručno veslanje bučicama ili girjama u izdržajnom položaju služi jačanju leđnjaka uz naglašeno sudjelovanje trupa u njegovoj stabilizacijskoj ulozi

opširnije
Jačanje listova: problemi i preporuke Video

NAJTVRDOGLAVIJI MIŠIĆ

Jačanje listova: problemi i preporuke

Genetika koja uglavnom određuje izgled listova već nam je zadana, ali postoje druge prepreke njihovu razvoju koje možemo preskočiti ili zaobići

opširnije
Vježbe za jačanje podlaktice Video

ZA SNAŽNIJI HVAT

Vježbe za jačanje podlaktice

U vježbama poput zgibova ili mrtvoga dizanja do izražaja dolazi snaga hvata koji ovisi o razvijenosti ili slabosti podlaktice - mi glasamo za razvoj

opširnije
Oblikovanje ramena kod kuće Video

LATERALNO DIZANJE BUČICA

Oblikovanje ramena kod kuće

Zaokruživanje ramena mačji je kašalj onima koji posjeduju par bučica i upoznati su s tehnikom lateralnoga dizanja

opširnije
Uspon do forme farmerskim hodom Video

BAUŠTELSKO BILDANJE

Uspon do forme farmerskim hodom

Dogurasmo i do toga da se suvremeni gospodin, ogrezao u nezdrav sjedilački život, u potrazi za zdravljem te snažnim i vitkim izgledom vraća težačkom radu

opširnije
Pet savjeta za povratak u formu

RUJANSKA REFORMACIJA

Pet savjeta za povratak u formu

Nakon ljetnog opuštanja, valjalo bi se vratiti zdravim navikama. Ekipa iz fitnes-centra Reforma odlučila nam je olakšati posao svojim stručnim vodstvom i infrastrukturom. Savjeti su sljedeći:

opširnije
Optimalno tempiranje unosa proteinskih dodataka prehrani

MUĆKAJ GLAVOM, NE SAMO SHAKEROM

Optimalno tempiranje unosa proteinskih dodataka prehrani

Nema sumnje da su proteinski dodaci prehrani vrlo korisni za oporavak i razvoj mišića, no optimalan učinak postiže se jedino pravodobnom konzumacijom. Pa da vidimo kada je to najbolje strusiti shake niz grlo

opširnije
Idealan intenzitet i trajanje treninga Video

KOJA JE PRAVA MJERA?

Idealan intenzitet i trajanje treninga

Saznajte po čemu se razlikuju lakši, umjeren i intenzivan trening te koji su tjelesni simptomi prema kojima prepoznajemo da je rekreacija godila tijelu

opširnije
Y-Press za ramena Video

3U1 POTISAK

Y-Press za ramena

Rad ruku koji pogađa prednji, srednji i stražnji deltoid, a podsjeća na Istarski ipsilon, stvorit će od vaših ramena gromade kakvima se ponosio gorostas Veli Jože

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.