PET VJEŽBI ZA VELIKO V

Foto: Sipa LILO/SIPA / LILO/SIPA

Trening za moćan leđni trokut

Datum objave: 15.09.2010 10:00 Autor: SuperMen

 | Ne sviđa mi se (2)

Tko u teretani ima prednost prolaska? Daj ostalima do znanja da si to ti izgradnjom snažnog leđnog trokuta pomoću nekoliko efektnih vježbi

 

 

Prednji zgibovi široka hvata - tri serije po 6-8 ponavljanja (45 sekundi odmora između)


Prednji zgibovi obrnuta hvata - tri serije po 6-8 ponavljanja (45 sekundi odmora između)

Pognuto veslanje ravnom šipkom - tri serije po 6-8 ponavljanja (45 sekundi odmora između)

Jednoručno veslanje bučicama - tri serije (objema rukama) po 6-8 ponavljanja (45 sekundi odmora između)

Podizanje na spravi za leđnu ekstenziju (pod dodatnim opterećenjem utezima ili bez njih) - tri serije po 6-12 ponavljanja

Još

Trud u teretani nije bio uzalud

TREBATE LI MOTIVACIJU?

Trud u teretani nije bio uzalud

Nakon krvi, znoja i suza, gotovo doslovno prolivenih u teretani, red je došao i na samohvalu na društvenim mrežama

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.