SOVJETSKA BAŠTINA

Foto: Screenshot guardian.co.uk / SuperMen

Ruska rotacija za bočne trbušnjake

Datum objave: 27.08.2010 15:00 Autor: SuperMen

 | Ne sviđa mi se (0)

Kajakaško veslanje izvrsno je za jačanje trupa i oblikovanje bočnih trbušnjaka. Možda nemaš divlje vode u blizini, ali uvjete za vježbu ruske rotacije mogao bi lako stvoriti

Veslački pokreti za jačanje trupa i bočnih trbušnih mišića

Nije teško. Zgrabi medicinku ili uteg, sjedni na pod uz koljena svinuta pod pravim kutom. Ruke ispruži, a kralježnicu drži izravnatom (trup je otprilike 45 stupnjeva iznad tla). Eksplozivno okreći trup ulijevo i udesno, koliko god možeš. Pri svakom okretu ne treba raditi pauzu već samo na djelić sekunde zaustaviti trup u krajnjem položaju na lijevoj ili desnoj strani, uz maksimalnu kontrakciju mišića. Dobro, ne baš takvu da ti sfinkter popusti. Napravi tri serije po osam do dvanaest ponavljanja.

Ova vježba pokretima podsjeća na kajakaško veslanje. Iako se možda doima kao da je za taj sport najvažnija snaga ruku i ramena, trup ima mnogo veću ulogu nego što to izgleda. Ovom ćeš vježbom ojačati pretežno bočni dio trbušnih mišića, čime se povećava stabilnost trupa. Pločice neće iskočiti automatski. Za to je potrebno dovoljno vježbati (aerobno i anaerobno) te voditi računa o prehrani i ne vjerovati mitovima.

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.