DOBITNA KOMBINACIJA

Foto: Creative Commons http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/Still/1985/Navy/DN-SC-85-07535.JPEG / Felix Stember

Koje mišićne skupine trenirati odjednom

Datum objave: 16.07.2010 10:00 Autor: SuperMen

 | Ne sviđa mi se (0)

Naravno da nije pametno šarati po svim spravama u teretani, raditi od svega pomalo, a zapravo ništa. Isto tako nije svejedno koje ćeš skupine mišića uvrstiti u svoj dnevni program. Razjasnimo osnove

Nije rijetka zabluda da u jednom treningu treba kombinirati vježbe za prsa s vježbama za triceps, kao ni ona da leđa i biceps valja trenirati u istom danu. Tko god tvrdi takvo nešto, ne slušaj ga. Ostanimo pri činjenicama.

SuperMen
Umoran triceps loša je potpora pri potisku
Dva mišića koji podupiru jedan drugoga ne mogu se podvrgnuti optimalnom treningu u istom danu. Uzmimo primjer 'bench-pressa' i tricepsa. Dok radiš potisak za prsa na benchu, triceps je pomoćni mišić koji služi kao potpora pri podizanju šipke. Nakon što pošteno odradiš ovu vježbu, triceps je već načet umorom i sasvim sigurno nećeš moći napraviti izolacijske vježbe samo za taj mišić sa 100 posto kapaciteta. Ili obratno, odradiš li vježbu za triceps prije, na potisku bi mogao podbaciti.

Kako se radi o mišiću koji pri potisku za prsa služi tek kao pomoćni, dovoljan mu je jedan dan oporavka. Ako te baš toliko svrbi, treniraj triceps sutradan. Ali ako se radi o mišiću koji je primaran za određenu vježbu, oporavak mora potrajati 48 sati između dvaju treninga. Naprimjer, u ponedjeljak radiš biceps, a već bi u utorak želio raditi leđa, recimo zgibove. E, ne može! Biceps je jedan od primarno angažiranih mišića kod ove vježbe, zato pomakni zgibove na srijedu.

Prema veličini mišića i mehanici vježbi, preporučujemo ti da se držiš ovih kombinacija:

• prsa i biceps/podlaktica
• leđa i triceps
• ramena i trapezius
• noge i trup


Naprimjer, u ponedjeljak možeš raditi prsa i biceps (ili podlakticu), u utorak leđa i triceps, a srijeda je dan odmora. U četvrtak nastavljaš s nogama i trupom, a za petak ostavi ramena. Prema željama i mogućnostima, možeš napraviti i peti trening u tjednu, s ponavljanjem programa za noge i trup.

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.