THE RENEGADE ROWS

Foto: Screenshot bodybuilding.com / ...

Spoj veslanja i izdržaja za jača leđa i trup

Datum objave: 21.03.2012 12:00 Autor: supermen.tportal.hr

 | Ne sviđa mi se (0)

Jednoručno veslanje bučicama ili girjama u izdržajnom položaju služi jačanju leđnjaka uz naglašeno sudjelovanje trupa u njegovoj stabilizacijskoj ulozi

'Najbolja je vježba - ona koju ne prakticiraš', kako je to dobro istaknuo coach Charles Poliquin. Kladili bismo se da većina nije upoznata sa sljedećom. Vježbu za  'The renegade rows' izmislio je i imenovao trener John Davies. Ona ujedinjuje izdržaj s jednoručnim veslanjem i služi jačanju trupa naglašavanjem stabilizacije - njegove osnovne uloge. Dakako da, osim trbušnjaka i mišića kukova koji podupiru izdržaj, pri veslanju rade i svi mišići leđa.

 

Stanite u položaj za izdržaj (plank), nogama razmaknutim u širini ramena te se podupirite ispruženim i ukrućenim rukama kojime držite bučice ili girje. Naizmjenično veslajte - lijevom pa desnom rukom. Ne pokušavajte obarati rekorde - ovo nije tipična bilderska vježba. Vodite računa o kvaliteti, umjesto o količini ponavljanja.

 

Čvrsto stisnite stražnjicu (zadržavajući je malo iznad ravnine trupa da bi se zadržala napetost njegova) i trbušnjake, ne dopuštajući trupu da leluja u bilo kojem smjeru. Dakle, nema spuštanja niti podizanja. Ne valja niti rotirati kukove - stoga maksimalno ukrutite nogu na strani ruke koju podižete. Jedini dopušteni pomak jest transfer težine sa prilikom promjene strane. Veslajte snagom leđnih mišića, umjesto bicepsa.

 

Napravite tri do pet serija po pet ponavljanja sa svake strane.

 

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.