LATERALNO LAMATANJE

Foto: Screenshot bodybuilding.com / N.N.

Kondorov let za stražnji dio ramena

Datum objave: 28.11.2011 15:00 Autor: Ivan Marko Stazić

 | Ne sviđa mi se (0)

Dvije bučice i jedna klupa dovoljna su oprema za bočno dizanje bučica u sjedećem naklonu, izolacijsku vježbu za stražnji dio ramena koja neodoljivo podsjeća na lamatanje krilima

Lateralno dizanje bučica u sjedećem naklonu izolacijska je vježba za stražnji dio ramenoga mišića - deltoid. Ona je izvrsna nadopuna osnovnoj vježbi vojničkog potiska, a mogla bi se i uklopiti u trilogiju za razvaljivanje ramena. Nije vam potrebna skupa oprema - samo bučice i stabilna klupa - stoga je ova vježba pogodna za kućni trening.

 

Lateralno dizanje bučica za stražnji dio ramena
Na klupi od povjerenja, točnije na njezinu rubu, zauzmite sjedeći položaj skupljenih nogu i nagnite se naprijed. Zgrabite bučice (unutrašnji dio šaka okrenut je prema tijelu) i uz izdah ih podižite od listova do razine ramena. U gornjem položaju nakratko zadržite utege, udahnite, pa ih polako spuštajte.

 

Važno je da trup čitavo vrijeme ostane stabilan i da ne vučete laktove unatrag, već da kretnje ruku budu isključivo vertikalne. Baš kao zamahivanje krilima.

 

Na koncu, nakon napora na treningu, mišići zaslužuju odmor i oporavak. Poželjno, ne i obavezno, opustite se uz melodiju Kondorova leta.

Još

Sklekovi iz kukova

NAPREDNI BODYWEIGHT TRENING

Sklekovi iz kukova

Sklekovi pripadaju porodici klasičnih vježbi snage, ali pomicanjem težišta nešto niže zadatak se otežava pa postaju - dio avangarde

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.