'URADI SAM'

Foto: Screenshot healthygreenkitchen.com / SuperMen

Jeftine i hranjive domaće proteinske pločice

Datum objave: 12.01.2011 14:00 Autor: supermen.tportal.hr

 | Ne sviđa mi se (8)

Izrada hranjiva proteinskog dodatka prehrani bez kuhanja i pečenja traje 10-ak minuta, a rezultat su 13 pločica koje sadrže otprilike 35 grama proteina i 21 gram ugljikohidrata

Pripremanje i konzumacija obroka visoke hranjive vrijednosti, poznati kao klišej 'zdrava prehrana', zahtijevaju odvajanje neskromne doze vremena i truda. I novca, u pojedinim slučajevima. Međutim, imamo recept za pripremu džokera koji je lako izvući iz špila kad obaveze pritisnu. Izrada domaćih proteinskih pločica, bogatih proteinima, složenim ugljikohidratima, vlaknima i nezasićenim mastima, brza je, jeftina i jednostavna.

Cijene proteinskih pločica u trgovinama kreću se od desetak pa sve do nevjerojatnih tridesetak kuna po komadu. Međutim, hranjenje takvim dodacima prehrani ne mora biti tako skup sport, uz samo malo truda i dobar recept.

Za pripremu 13 domaćih proteinskih pločica, bez kuhanja i pečenja, potrebni su sljedeći sastojci:

• sirutkin protein u prahu - 400 g
• cjelovite (integralne) zobene pahuljice - 200 g
• mlijeko s manje masnoće - 250 ml
• kikiriki maslac - 100 g
• med - 100 g
• kakao prah - 30 g
• svježe samljeveno laneno sjeme - prema potrebi

Priprema je laka - to može svatko
Od dodatnih pomagala, potrebna nam je samo veća zdjela i hladnjak, dok se sastojci mogu umijesiti golim rukama ili drobilicom za pripremu pire-krumpira. Sastojke (osim samljevenih lanenih sjemenki) ubaci u zdjelu s polovicom pripremljena mlijeka pa ih umijesi zalijevajući smjesu ostatkom mlijeka. Kad se masa dovoljno zgusne, razdijeli je na 13 podjednakih komada. Oblikuj ih po želji. Opereš li ruke u hladnoj vodi ili ih premažeš maslinovim uljem prije nego što ih kreneš modelirati, smjesa će ti se manje lijepiti za dlanove. Oblikovane pločice uvaljaj u mrvice lanena sjemena i pohrani u hladnjak te pojedi u roku od tjedan dana.

Sve u svemu, kao rezultat bi trebalo ispasti 13 proteinskih pločica (70-ak grama po komadu) koje sadrže oko 35 grama proteina, 21 gram ugljikohidrata te 260 kalorija od kojih 15 posto potječe iz nezasićenih, 'dobrih' masnoća. Dobar tek!

Još

Uoči 16. državnog prvenstva u bodybuildingu u Zadru

HRVATSKA TRAŽI VELOG JOŽU

Uoči 16. državnog prvenstva u bodybuildingu u Zadru

Hrvatski Herkuli odmjerit će snage 27. travnja u 17 sati u prostoru Hrvatskog narodnog kazališta u Zadru, a natjecatelj Željko Eichinger potanko nam je opisao svoje pripreme i prehranu

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.