LATERALNO DIZANJE BUČICA

Foto: Screenshot YouTube / SuperMen

Oblikovanje ramena kod kuće

Datum objave: 16.12.2010 11:00 Autor: supermen.tportal.hr

 | Ne sviđa mi se (1)

Zaokruživanje ramena mačji je kašalj onima koji posjeduju par bučica i upoznati su s tehnikom lateralnoga dizanja


Lateralno dizanje u teoriji i praksi
Za rad na definiciji ramena, stvaranje zaobljena oblika 'ramene glave', dovoljno je imati par bučica i prostor za vježbanje. Kod kuće ili u teretani, sasvim je svejedno ako si upoznat s tehnikom. Pri oblikovanju središnjeg, stražnjeg i bočnog dijela ramena, pokreti su identični, no hvat se razlikuje. Izravnaj kralježnicu i uspravi glavu, stani skupljenih nogu te ih blago svini u koljenima. Takav položaj omogućava bolju stabilnost tijela i pomaže izolaciji ramenih mišića. Zgrabi bučice rukama u ravnini trupa i lagano savinutih u laktovima (da se smanji neželjeno opterećenje na taj zglob) podiži teret do razine ramena. U tom gornjem položaju nakratko zadrži pa lagano spuštaj ruke. Za oblikovanje prednjeg dijela ramena hvat je takav da su dlanovi usmjereni prema naprijed, a palčevi gore. Za stražnji dio ramena, dlanovi su okrenuti unazad, a palčevi dolje te za bočni dio - dlanovi dolje, a palčevi prema naprijed. Pogledaj video, sve je lijepo prikazano.

Još

Sklekovi iz kukova

NAPREDNI BODYWEIGHT TRENING

Sklekovi iz kukova

Sklekovi pripadaju porodici klasičnih vježbi snage, ali pomicanjem težišta nešto niže zadatak se otežava pa postaju - dio avangarde

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.