ISPRSI SE

Foto: Creative Commons http://www.flickr.com/photos/ennuidesign/2715025023/ / Jason Lengstorf  (ennuidesign)

Probijanje barijere na benchu

Datum objave: 15.12.2010 14:00 Autor: supermen.tportal.hr

 | Ne sviđa mi se (0)

Stagnacija je, prije ili kasnije, neminovna, no čemu uzrujavanje ako imamo ideju kako probiti plafon kod potiska za prsa

Prije ili kasnije, svatko će doći u fazu stagnacije na potisku za prsa. Taj plafon nije lako probiti, a bez napretka na benchu nema ni razvoja prsnog koša. Što ti je činiti? Pokušaj primijeniti neki od sljedećih sitnih trikova.

Promjena rutine
Tvoje se tijelo vjerojatno naviklo na jedne te iste pokrete, možda i isto opterećenje. Pokušaj zamijeniti ravnu šipku bučicama ili obratno, prošeći se od ravne do kose ili obrnuto nagnute klupe, uključi superserije u trening, smanji opterećenje i napravi manji broj ponavljanja ili radi drop serije - s manjom kilažom pumpaj do iznemoglosti. Bilo kakva promjena bolja je za razvoj od poteza na koje su se mišići navikli.

Jačanje tricepsa

Triceps igra ogromnu ulogu u potisku za prsa. Želiš li dizati više kilograma na benchu, najprije nabildaj triceps. Radi vježbe za triceps pomoću slobodnih utega prije onih na spravama i uzmi nekoliko dana za oporavak tog mišića prije nego što se ponovno baciš na bench.

Bench-press uskim hvatom

Uski hvat na benchu
Uz tu tehniku možda nećeš dizati onoliko koliko uz standardni hvat, ali tim pozitivnim šokom za neko vrijeme dobit ćeš na snazi prsa te tricepsa koji je na taj način pod većim opterećenjem. Primijetit ćeš razliku čim se vratiš vježbanju uz hvat uobičajene širine.

Razumna mjera
Pretjerivanjem se ne postiže ništa osim neželjene i potencijalno vrlo štetne pretreniranosti. Treniraj prsa jedanput tjedno, svaki put pomoću četiri različite vježbe. Ako još uvijek osjećaš upalu mišića od prethodnih treninga, pusti ih da se do kraja oporave. Dovoljno spavaj i povedi računa o kvaliteti prehrane te, prema potrebi, posegni za sportskim nadomjescima. Sretno!

Još

Zašto bench press nije za svakoga

VELIKI NO, NO!

Zašto bench press nije za svakoga

Vježbanje kod kuće je hvalevrijedna navika sve dok je osoba koja vježba svjesna svojih mogućnosti. Problemi nastaju kad se vježbač precijeni, poput ovog genijalca…

opširnije

Važno: Stranica SuperMen može sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim stranicama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.


Uvjeti korištenja | Kontakt | Oglašavanje | Promocija | Impressum | Podrška
© Hrvatski Telekom 2013. Sva prava pridržana.